قانون و مقررات

قوانین و مقررات سایت

 

خریداران محترم لطفا” موارد ذیل را به دقت مطالعه نموده تا از مراحل خرید و دریافت کالای خریداری شده اطلاع کافی داشته باشید :

فروشنده : در اینجا فروشگاه رسپینا سلامت می باشد.

خریدار: در اینجا شخص حقیقی ارسال کننده فرم سفارش خریدمی باشد.

-1 فروشنده متعهد میگرددازکلیه اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت نموده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه ندهد.

-2 فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.

-3فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده و طبق شرایط برای خریدار ارسال نماید.

-4فروشنده موظف است پس از دریافت فرم سفارش و تائید سفارش در کوتاهترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده کرده و در بسته بندی مناسب تحویل پست یاتیپاکس نماید. هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به پست و در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ویاشرکت تیپاکس می باشد.

-5فروشنده موظف است در صورت معیوب بودن کالا، کالای سالم و بی عیب را در کوتاهترین زمان ممکن برای خریدار بدون دریافت هیچ گونه هزینه ارسال نماید.

-6باتوجه به وجوددفترچه راهنمای استفاده برای هرکالایی درداخل دستگاه ریا، فروشنده مسئول آموزش ،نصب ونحوه کار با کالای خریداری شده نمیباشد،ولی درصورت نیازراهنمایی لازم رادراین زمینه انجام می دهد.

-7 خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پست در اختیار فروشنده قرار دهد.

8- تمام کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی رسپینا سلامت دارای گارانتی معتبر و پلمپ  می باشد ، طبیعی است در صورت بروز هرگونه مشکل فنی  برای کالاها، شرکت رسپینا سلامت پاسخگوخواهدبود.

-9 کلیه هزینه های ارسال کالاها (توسط   پست ، تیپاکس ، باربری ، پیک موتوری   و   تاکسی سرویس و … ) به عهده خریدار میباشد.

-10خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت آماده به ارسال نمیتواند درخواست انصراف سفارش را لغونماید.

-11خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست ویاتیپاکس در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی ویاتیپاکس محل سکونت خود مراجعه کند و جهت دریافت کالا و پرداخت هزینه کالا و هزینه پستی اقدام کند.

-12کالای خریداری شده توسط خریدار غیرقابل عودت (برگشت) میباشد.

13-   زمان پاسخگوئی واحد پشتیبانی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 12:30 می باشد.

14- خرید از فروشگاه اینترنتی رسپینا سلامت بدین معنی است که متقاضی ، تمامی شرایط و قوانین فروشنده را به طور کامل مطالعه نموده و با آن موافق می باشد و با آگاهی کامل آن را پذیرفته  و حق اعتراض را از خود سلب مینماید.

شریط بالا ممکن است تغییر یابد خریدار باید همواره با مراجعه با این صفحه از شرایط مطلع گردد.

 

با تشکر از انتخاب محصولات رسپینا سلامت.